fredag 14 oktober 2011

LJUDBÖCKER

Jag har börjat tycka att det är himla långtråkigt att gå ut och gå om jag inte har en slutdestination på min promenad som är rolig. Så därför har jag tänkt att jag ska lyssna på ljudböcker när jag är ute och spatserar. Så jag gick på jakt efter en sån där bärbar cd-spelare som var så inne när jag var typ 14. Jag var inte ens säker på att de fanns längre men jag gick till clas ohlson och frågade. Och vad får jag veta, jo, att de är helt slutsålda!! Jag var på Gränby och sa glatt att, ja men då kan jag kolla nere på stan istället. Men då sa killen att de var slut sär med. What?? Tänker alla som jag? Går alla runt och lyssnar på ljudböcker? För jag kan inte tänka mig att man lyssnar på musik på cd-skiva sådär till vardags..eller?

4 kommentarer:

  1. Det finns en app som heter storytel där man kan lyssna på ljudböcker. Sveriges radio har också en app där man kan lyssna på dokumentärer. Dom är inte så lama som man tror..

    SvaraRadera
  2. Ja jag känner till den, men jag har inget internetabonemang än sålänge :)

    SvaraRadera
  3. Jag lägger in mina ljudböcker till Itunes och sen för jag över dom till min Ipod. Lyssnar i bilen oxå, älskar ljudböcker!! Har precis avlutat "Gömda" och ska precis börja på "Sagan om ringen"

    Eller så köper jag dom på Itunes mycket billigare.

    PUSS!!!

    SvaraRadera
  4. Asså köp en iPhone kick och köp ljudboken från iTunes... Livet blir mycket lättare..

    SvaraRadera