tisdag 11 oktober 2011

GÅRDAGEN

Gick och diskuterade lite jox med supergulliga Stephanie på Care&Beauty.
Träffa Snyggis Fimpen som blivit Blont bombnedslag!
Vi gick och hängde på Fågelsången med och Anna.
Kom hem till ett hav av hantverkare som tyckte att de fick invadera mitt hem. (Vilket de gjort nu i typ 2 månaders tid ungefär).
Försökte hålla Mini glad och nöjd, vilket inte var så lätt för han har gett upp det där med sömn på dagtid nu. Måste skaffa lite rutiner till honom.
Sen när han däckade så däckade jag också i soffan.
Karln kom hem, Mini vaknar och får världens utbrott för han är såklart övertrött.
Läser ni fortfarande?? Intresseklubben antecknar?
Sen blev det tv! Men alltså, jag har alltid älskat Ensam mamma söker, men i år suger det ju! Dom gjorde ingen bra casting alls. Människorna som är med är inge roliga att titta på, jag sitter mest och skruvar på mig för att de gör bort sig stup i kvarten.
Men sen kom Gunilla och rädda min tvkväll! Jag vet, hon är helt sjuk i huvudet men jag tycker det är så himla kul när hon sätter igång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar