fredag 30 augusti 2013

28 DAGAR

Kvar enligt min app. Har jag tur så är det lite mindre. Han känns väldigt färdig därinne iallafall. Ligger långt ner och pressar så ibland känns det faktiskt som att han skulle kunna få för sig att sätta igång alltihop. Ja, jag vet, det är lite önsketänkande från min sida. Men vi har nu kommit till perioden jag ogillar absolut mest. Den när man inte längre kan röra sig normalt. Magen är för stor och när bebisen rör sig så känns det som att han ska gräva sig ur skinnet. Råkar jag hamna på rygg av någon anledning, i sömnen eller hos barnmorskan när de ska mäta magen så blir jag alldeles yr. I soffan måste jag ha typ 4 kuddar bakom ryggen för att det ska vara bekvämt att sitta, osv osv... 
Och sen så längtar jag efter att få ta en fredagspromenad till saluhallen och köpa massor med olika ostar och göra världens största ostbricka och dricka ett gott vin till. När jag tänker på det så känns hösten vääldigt välkommen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar