lördag 17 augusti 2013

MAYBE BABY

Funderar på vad jag ska önska mig i förlossningspresent. Jag har gått in i något mode av total depp. Kanske är vädret och att man är rätt trött och utmattad eller något. Men då tänkte jag pigga upp mig själv med att boka in lite roliga höstplaner och fundera på vad jag ska hinta om att jag vill ha när jag fått barn. Tror det var den där lilla incidenten igår som tog musten ur mig. Man försöker göra allt rätt och vara trevlig mot allt och alla ( fast man kanske inte alltid orkar) och inte visa att man är jätte trött för sin son som gärna vill att man leker med honom 24/7. Försöker få hemmet att funka med tvätt, mat och städ och då när man är mitt uppe i det och redan på bristningsgränsen så klarar man inte av människor som bara är ute efter att förstöra. Ego människor, som skiter fullständigt i andra och har noll empati.
Nu har jag ältat det nog och ska inte göra det mer men jag kände mig så extremt kränkt igår.
Hur som helst, jag ska fokusera på annat som gör mig glad nu istället. Ytliga ting (hehe).
Är på jakt efter en stol/fåtölj till vardagsrummet. Ska leta vidare efter en. Sen måste jag klippa mig också. Funderar på en halvlugg igen som jag hade förut..kanske. Kan aldrig bestämma mig där vilket oftast resulterar i att den är halvlång, eftersom jag klipper den och genast låter den växa ut. Vi får se. Maybe, maybe. Trevlig Lördag på er.


Såhär såg jag ut kring årsskiftet 11/12.
Älskar det ändå. Klippt av duktiga Josefin.
Vad säger ni klipp eller inte?




1 kommentar:

  1. Hela frisyren var jättefin!! Hoppas du har en glad idag!!

    SvaraRadera