onsdag 28 augusti 2013

RÖJER

Jag röjer runt här hemma. Möblerar om för att få allt att flyta bättre med dagsordningen. Försöker tänka smart förvaring. Inte så lätt alla gånger. Just nu är sovrummet kaos. Måste få det att funka med spjälsäng  och allt. Jag har för mycket kläder. Jag skulle behöva rensa och sen sälja på loppis eller ge bort. Det projektet får jag ta en annan dag. Jag har smygslipat lite på mitt skåp som jag fick hemlevererat igår av min bästa karl. Det får stå på sin plats nu även om det inte är färdigt och det passar in så bra. Kommer bli fantastiskt när det är målat. Idag har jag även varit hos Barnmorskan och bebisen mår bra. Skönt. Sitter och vilar min rygg i soffan och ska snart hämta Mini. Jag måste bara säga hur otroligt nöjd jag är med hans förskola. Den ligger långt bort från oss men jag vill verkligen inte byta för han trivs så bra och fröknarna är toppen. Dom är så himla kreativa också med barnen så Vincent blir alldeles överlycklig när han kommer dit. De får måla ute, leka med vatten och allt möjligt kul. 
På tal om förvaring så skulle jag gärna lägga vantarna på dom här boxarna från Urban Collection.

Och två av dessa som man sätter på taklampor för att gömma sladden i uppe vid taket. 
Så fina.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar