måndag 5 augusti 2013

DET DUGGAR TÄTT MELLAN INLÄGGEN.

Sommaren och tröttheten tar tiden.
Just nu befinner jag mig i V.33. Det går stadigt framåt.
Min karls semester är slut för den här gången så nu är jag själv med lilleman igen. Det ska nog gå bra- hoppas jag. Han börjar förskolan igen om ett tag och då får jag chans att vila när han är där några timmar. Jag är inne i nån typ utav "boa" fas men den innefattar inte bakning och sånt utan mer inreda lägenheten så att jag trivs när bebis nr 2 kommer. Just nu är det en bänk som ska göras om till hallen så idag ska jag inhandla en slipmaskin och färg och gå lös på den. Det är planen iallafall. Ska försöka vara liiite mer aktiv här också.
 Köket tar form.
Moi på födelsedagsmiddag för älskling, där var jag i v31.

1 kommentar:

  1. snyggt kök. Ni verkar ha ett så fint hem! Vart kommer fläkten ifrån. En sån vill jag haaa

    SvaraRadera