fredag 23 augusti 2013

TRÖTT OCH LESS

Kan det vara klart snart!??
Jag vill inte klaga men jag är så less på att vara gravid nu alltså. Inga kläder passar längre och jag är så sjukt osugen på att gå och shoppa stora tält. Jag vill bara köpa höstkläder i min vanliga storlek.
Jag längtar tills jag kan vända mig i sängen igen utan att det gör ont och sova på mage. Och träna, det längtar jag också efter. Och alla dessa hormoner som gör en lite galen. Ena stunden glad, andra ledsen, tredje deppig. Upp och ner som en himla berg och dalbana.
Var på handledarkurs igår. Jag måste ju ta det där körkortet nångång. Det känns ju ungefär som att bestiga mount everest men jag ska klara det. Det var mycket som hade tillkommit från när min kära karl tog sitt körkort för mååånga år sen, haha. Nu kan man ju bli kuggad om man inte kör miljövänligt. Jag är helt med på det men det kändes som att inte bara ska man kunna det där med koppling och växlar och släppa och gasa utan dessutom hur man gör det miljövänligt. Gaah! Bara att plugga på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar