torsdag 8 augusti 2013

KÖKSDETALJER & SÅNT








 Ville ha en pastellig löpare till bordet. Men det gick inte att finna någonstans.
Så när jag gick in på nyöppnade Urbancollection på Drottninggatan som drivs av bland annat gulliga Malin så hittade jag de här tabletterna i typ gummi!?
Och det var exakt vad jag letat efter i färg och stilväg så nu får dem utgöra en "duk" på mitt köksbord.
Sen i övrigt så har jag gjort lite dagliga loppisfynd. Bor farligt nära en.
En tjusig tekanna och en härlig skål.
Och idag har jag behövt mitt kaffe kan jag meddela. Var kommer all denna trots som 2-åringar besitter ifrån?? Fick besök av Vincents kusiner och deras farmor på eftermiddagen och det räddade mig.
Trevligt sällskap och två som lekte helt slut på mini. 
Den där förbenade bänken har jag inte ens börjat med än.
Ska få låna en slipmaskin ikväll och sen får jag väl dokumentera arbetet så det blir gjort nån gång.

1 kommentar: