torsdag 29 augusti 2013

ÖVERRASKAD

Jag trodde jag skulle på en middag igår kväll med lite kompisar hemma hos Hanna. Men när jag kom dit så var det en babyshower för mig. Blev otroligt överraskad. Tusen tack fina ni som var där och gjorde kvällen så rolig och härlig för en trött höggravid människa. Kommer att leva på det här länge. Jag fick så fina presenter också.


 Så fint!
 Hur fin Diaper Cake!!?
Gullig skjorta. Min lilleman kommer vara råtrendig i höst. 
 Gulligaste smådjuren som man kan gömma i varandra som ryska dockorna. 
Ett helt kit med produkter till moi och små skor till lilleman.
 Världens sötaste ugglebyxor med tillhörande mössa som min kompis Madeleine har sytt själv!!!
Helt otroligt duktig.

 Och sist men inte minst, den här snygga förvaringskorgen från Urban Collection
Ett JÄTTE stort tack igen för alla fina saker. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar