lördag 12 mars 2011

ATT VARA SMART.

Vet ni vad jag saknar? Att känna mig sådär håll käften snygg och sexig..Ha ett par tajta jeans och en snygg skinnjacka och ett par snorhöga klackar. Eller ett litet fodral som man klämt in sig i. Säga vad man vill om en gravidmage, det är vackert på sitt sätt men sexigt vete tusan..
Jag är rätt så trött på att något alltid är i vägen när jag ska klä på mig. Och det går inte riktigt att hur man än gör känna sig riktigt snygg eller het. Jag saknar också att vara ute bland folk nu..speciellt när man känner att våren är påväg. Jag vill vara mig själv igen.
Förövrigt måste jag också klappa mig själv på huvudet för att jag har varit och är en så tillåtande gravid flickvän, enligt mig själv iaf (haha!). Min kille har minsann fått göra precis vad han velat under hela tiden. han har varit ute och rest, han åker på grejer till höger o vänster. Jag har inte tvingat honom att sitta hemma med mig, än sålänge hehe. Jag menar jag hade ju lika gärna kunnat bli världens hormonbitch och missunnat honom allt bara för att jag inte får göra nåt. Det är som att jag har varit extra snäll istället..Det handlar ju om att jag ska kunna utnyttja min godhet sen när bebisen kommer. Då har jag så många helger och resor innestående att jag nästan skulle kunna kedja fast karln vid spisen. Hehehe. Ja nu är jag dödsallvarlig. Tänk va bra det kommer bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar