lördag 5 mars 2011

LÖRDAG







Min lilla korv ska ligga och jollra i sin randiga overall i sommar. Jag tyckte den var så himla söt så jag var tvungen att köpa den. Jag har egentligen shoppingstopp den här månaden men jag råkade köpa ett par skor också. Fast nu vet jag inte vad jag tycker om dem längre. Jag tog de i korallfärg för jag tänkte att det är fresh till våren och lite kul med en färg. Men nu funderar jag på att vara tråkig och byta till svarta. Dom är sjukt sköna = gravidvänliga men ibland så tycker jag saker är mycket snyggare i affären och sen när jag kommer hem är jag inte lika blown away längre. Får se hur jag gör med dem.
Sen kan jag ju upplysa er om att jag inte har några kläder som passar längre. Jag måste alltså köpa gravidbyxor hur hemskt det än känns hehe, men det är inte skönt med leggings längre. Den här magen känns redan nu som att den ska sprängas och jag tycker den kan ta det lite lugnt med växandet nu. Hur stor ska den bli?? Jag är nervös. Hittils har jag klarat mig utan skavanker som bristningar och sån skit, peppar peppar, men till och med jag fattar ju att huden måste ha en gräns på hur mycket den kan spännas ut. Men jag oljar in den 2 gånger om dagen så det hjälper förhoppningsvis.
Jag har jobbat idag och mått illa hela dagen så nu tänker jag hänga i soffan resten av kvällen. Jag är verkligen världens tråkigaste människa för tillfället. Men jag tar igen det sen. Med råge!!
Kärlek!

1 kommentar:

  1. Åh du köpte dom ju!!! Jo, korall måste du ha, kan vara världens finaste och härligaste färg till sommaren! Jättefina!

    Puss! Anna L

    SvaraRadera