lördag 12 mars 2011

En av mina all time favourite filmer..

är filmen om The Doors. Den är så jäkla fantastisk. Och Val Kilmer är äckligt bra i rollen som Jim Morrison.
Jag och min kära vän Michelle kollade på den i somras hemma hos henne och satt och drömde oss bort.
Kommentarerna som droppades var: Sån här musik görs verkligen inte längre. Han är ett geni.
Jim Morrison är verkligen sex personifierad.
Blev påmind om den igår för att min nya chef hade med sig the doors skivan till jobbet.
Säga vad man vill om droger, jag är inte för det på något sätt, men det har hjälpt till att skapa mycket av världens bästa musik.

"Actually I don't remember being born, it must have happened during one of my black outs."
                                                                                                             - Jim Morrison -


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar