måndag 28 mars 2011

HEJ FINA!

Hej Fina ni!
Eftersom ni inte kommenterat angående vagnen så förlorade jag. Jag hade liksom inget att sätta emot.
Jag hittar fortfarande inte kameraladdaren.. Det gör mig sur för jag har saker jag vill fota, och sen är det ju för er skull också så ni har lite roliga bilder att titta på.
Ska blogga lite mer sen men måste bara slänga i mig lite mat. Shit jag är helt slut. Gick en 40 minuters promenad idag och höll samma takt som jag gör i vanliga fall. Det tog musten ur mig..TOTALT.
Men jag tänkte komma i form såhär lagom till förlossningen..hahaha...jag har ju fortfarande inte sagt upp mitt gymkort så ska bygga lite brottarmuskler och sen kommer det vara nemas problemas att krysta ut gossebarnet. Nej mat var det...
Hörs snart.

5 kommentarer:

  1. jag försökte kommentera flera ggr, men de gick inte! Dels frågade jag om de mindre kända märket är Crescent? och så undrade jag va de kända va?

    SvaraRadera
  2. Oj, va skumt! Nej det ena märket är babyproffsens eget märke som heter baby traveler (tror jag). Och det andra Urban Jungle. Baby traveler är en kopia på Urban Jungle med några små skillnader.
    Men nu blev det en Urban Jungle iallafall, och den är ju skitbra säger mina vänner som har den. Kram

    SvaraRadera
  3. hej, okej då är jag med! Utseende mässigt håller jag med dig! men jag skulle inte valt någon utav dom då det endast är Ett hjul i fram..Dock är de positivt att UJ har ganska stort hjul i fram. men annars är de pga tipprisken,(någon kommer åt i trängsel, bussen svänger, du snubblar m,m) och pga att den är mer svårkörd på ojämna underlag ,tex sand,snö, skogsstigar m,m. den vill liksom bara vobbla fram och det blir tungt. men sedan finns det självklart en hel del fördelar också, precis som med alla andra vagnar!

    SvaraRadera
  4. Vi har hört oss runt väldigt mycket angående den här vagnen och en nära kompis till mig fullständigt älskar sin och har haft den hela vintern utan några problem. Hon säger att den tar sig fram överallt där andra vagnar inte funkar. Så jag väljer att lita på det och den är ju en framtagen terrängvagn så den borde ju funka hyfsat. Sen får man ju göra sig en egen uppfattning när man använt den själv ett tag. Kan ju slänga upp en recension om den senare :) Men tack för tipsen. Kram

    SvaraRadera
  5. AMEN! Du kommer I N T E att ångra dig, darling! Lovar, puuuuuuuus!

    SvaraRadera