onsdag 23 mars 2011

NU ORKAR JAG INTE MER..

Kollade just runt på nätet och tydligen får vissa tillbaka sitt illamående i slutet av graviditeten på grund av att bebisen tycker på vissa nerver och organ. Grattis till mig shit va kul! Skillnaden nu är att det vekligen känns som att jag ska spy, så var det inte i början. Inte nog med det så måste jag överklaga ett beslut från försäkringskassan.. JAG PALLAR INTE, DET RÄCKER! Visst man är inte sjuk när man är gravid men man är för fasen inte normal heller. Man är tydligen något som är väääääldigt lätt att diskriminera iallafall.
Man ska minsann bara bita ihop, gärna fram tills värkarna sätter igång.
Ni får ursäkta mig, men jag är bara jäkligt less.

5 kommentarer:

  1. Gud vad tråkigt. Har du sökt Havandeskap eller?
    Det tar tydligen veckor om man ska överklaga och då brukar det inte löna sig direkt. Mår du riktigt dåligt får du gå till läkare så får de sjukskriva dig..
    Vilken vecka är du i nu?
    Du är i allafall jättevacker som gravid!

    SvaraRadera
  2. Jag fick oxå överklaga min havandeskaps penning! Precis värdelöst är det och man känner verkligen att orken är som bortblåst. Men när du väl vinner å ledigheten kommer så är det värt allllllllllt slit, promise!!! Ett tips, Skriv ännu mer detaljerat alla tunga lyft (alla du nånsin gjort så det blir många :) ) och vart du får ont och varför :) det är sjukt löjligt men det fungerar. Då har dom inget annat val än att bevilja HP. Lycka till med allt!

    SvaraRadera
  3. Älskade vän...:( skit FK! Dom ska alltid strula.. ses imorrn kyss

    SvaraRadera
  4. Tack fina ni <3. Ja det är havandeskap jag har sökt men dom skiter ju i allt förutom just lyften. Att man står upp från 10-20 och jobbar själv hela tiden det struntar dem i..
    Jag ska överklaga men man blir bara så trött på skiten.
    Puss på er

    SvaraRadera
  5. Martina - jag är i v 30+2 typ. Kramar

    SvaraRadera