onsdag 30 mars 2011

IDAG

Jobbar jag min sista dag.
Känns otroligt skönt och lite vemodigt samtidigt.
En positiv sak är ju att min blogg förhoppningsvis kommer bli myyycket roligare.
En mindre rolig sak som inte har med det här att göra är att jag igår försökte hitta något snyggt att ha på mig på min födelsedag. Hur det gick? Nej, men det gick inte alls.
Allt jag provade var antingen för litet eller så satt det bara fruktansvärt fult på. Hur klär man en gravidkropp egentligen? Jag vill ju vara het även om jag är fet..höhö. Jag ska göra ett nytt tappert försök sen.
Sist men inte minst efter lite utsvävningar så måste jag ju bara säga till mina fina tjejer&kollegor på Silver&Sånt i Sollentuna att jag tycker om er så otroligt mycket!! Tack för den här tiden. Jag ska försöka hälsa på ibland. Kärlek till er!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar