lördag 19 mars 2011

IGÅR

Frida kom över på frukost tidigt på morgonkvisten och det var så mysigt, men tiden går alltid för fort även om vi tyckte att vi sågs i gryningen. Hon skulle på massage och jag till barnmorskan.
Efter det gick jag ner på stan och satte sprätt på lite pengar. Jag köpte en byxdress från H&M som jag liksom visualiserade hur jag skulle se ut i utan min stora mage. Det gav ingen rättvis bild när jag drog på den på min nuvarande kroppshydda. Sen mötte jag upp Fimpen på Plock och käka deras världsbästa nachos. Sen tyckte Benji att det var dags för kärringarna att röra på fläsket så då tog vi vårt pick&pack och drog upp till gränby för lite efterrätt hos Anna på Fågelsången. Dagen avslutades med våfflor hos Familjen Winther. Bra Dag!! Förutom att jag fick världens sockerchock av allt jag tryckte i mig under dagen. Usch! Jag brukar inte äta så mycket sött men av nån anledning så åt jag ALLT sött som kom i min väg igår. Men det tyder ju iallafall på att jag verkligen inte lider av sockerberoende. Score till mig.
Nu ska vi äta gourmetmiddag hos Johans pappa.
Puss

2 kommentarer: