måndag 7 mars 2011

MÅNDAG

Nu fick jag magknip istället! Jaja. Vad ska man göra. Jag ska dra ner på stan och lämna tillbaka lite småsaker som jag shoppade igår som inte passade. Jag orkar nästan aldrig ta med grejer till provrummet och testa så nuförtiden blir det en hel del plagg som måste lämnas tillbaka, jag brukar nämligen glömma bort att jag har en mage i vägen. Men hittade iallafall ett par riktigt snygga jeans som funkar. Ni får se sen.
Idag fyller Anette år!! Grattis min älskling! Vi åt pizza igår..Anette tyckte det var jättekul. Johan var bakis och speedad och jag låg och vältrade mig i soffan som en valross, men det var fint. Det var Söndagsgemenskap på hög nivå.
Nu kommer det elementinspektörer snart..Så jag måste pysa.
Puss
HURRRA!!!!!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar