måndag 10 januari 2011

16:42

Den här dagen kommer ju inte direkt gå till historien, jag somnade och sov bort den. Kan hända att jag behövde det men nu känner jag mig som världens mest oproduktiva slacker. Så nu har jag sjukt höga krav på imorgon, måste hinna med det jag tänkte göra idag då istället. Alltså, gå på second hand runda, (kanske träna) träffa kära vänner, hade tänkt baka chockladmuffins och ge till min lilla pappa som ligger på sjukan med nyopererad höft osv ni fattar grejen.
Jag har också kommit på att jag måste ha ett projekt att kasta mig in i. Jag känner mig lite passionslös för tillfället, kan vara vädret men nej! Jag måste ha roliga saker att se fram emot och fixa med.
Nu måste jag fixa mig och sen möta upp Anette på plock..Dagen är ju faktiskt inte slut än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar