måndag 17 januari 2011

SÖNDAG=PISSDAG

Igår va en himla pissdag.
Jag hade sovit dåligt i 2 nätter, jobbade hela helgen, fick ont i ryggen plus att det regnade och man halkade sig fram på gatorna. Så igår när jag åkte till jobbet höll jag på att börja grina.
När jag kom hem från jobbet började jag grina och gav liksom upp. Det värsta var att Johan hade varit duktig och gjort korvstroganoff till mig för att jag ville ha det, men, följt nåt himla skitrecept från arla med nån saffran tomat cremefraiche som smaksättare så det smakade skit. Och jag erkänner, jag är kinkig med mat och kan liksom inte bara hålla käften och äta. Som tur är så är han ju van, men jag är inte snäll när jag kommer hem och han har ansträngt sig och jag bara tycker att allt är fel.
I och för sig så lever jag ibland efter mottot att vill man få det rätt gjort får man göra det själv haha!
Sen fick jag panik för att jag ätit för mycket godis och muffins i helgen och fick för mig att jag totalt tappat kontrollen och att jag kommer fortsätta hetsäta och gå upp 30 kg ( jag är en kontrollmänniska).
Så efter att ha legat och gnytt i soffan ett tag började jag böla igen och sa till Johan att jag inte ville vara gravid mer. Han försökte få mig att vara positiv men det gick inte igår så jag la mig sängen och somnade vid sisådär 21:00 och sov till 10 idag. Tror jag kanske hade en aning sömnbrist för nu 12 timmar senare känner jag mig ganska så utvilad och positiv ;)

4 kommentarer:

  1. Massa kramar och pussar till dig <3

    SvaraRadera
  2. Men gulle, din stackare. Vi måste hänga snart igen, din middag sist gjorde min helg!
    puss

    SvaraRadera
  3. darling!! Man känner så! Och det är inte sista gången heller, kanske;)) shit! dom sista veckorna kommer du kräkas på att vara gravid:)) känns det bättre nu?!;) puuuuuus

    SvaraRadera
  4. Tack mina sötnosar <3 Ja idag känns det mycket bättre. Var nog mest att jag var trött tror jag.

    Pussar till er

    SvaraRadera