måndag 31 januari 2011

HELGEN







I Fredags så struttade jag och Anna iväg till Kungsträdgården och gick på kickoffmingel för Sthlm Fashionweek. Det var trevligt och alla tjejer var jäääätttesmala och långa.
Vi hängde där ett tag tills efter modevisningen sen tröttnade vi på att försöka vara fashion i våra tjocka magar
så då tog vi bilen ut mot Annas nya hoods i Täby och gjorde det som vi gör bäst för tillfället:
köpte pizza&godis , hyrde film och hoppade i myskläder.
Vi båda skulle jobba på Lördagen.
Så jag har jobbat hela helgen och igår var jag och baby på bio. Såg The Tourist med Angelina Jolie och Depp.
Måste säga att det är första filmen med Johnny som jag blivit besviken på. ( Angelina kan ju göra lite tveksamma filmer)
Han var inte snygg. Hans rollprestation inte den bästa..nja! Den var sådär hela filmen och det var NOLL, ZERO, NADA kemi mellan Depp&Jolie. Det var torrt så det knastra.
Men ändå lite underhållande.
Nu ska jag sluta reccensera film och fixa mig och åka till jobbet.
Det var helgen det.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar