onsdag 26 januari 2011

ONSDAG

Ska snart åka och jobba. Idag kommer Thomas Sabos säljare till oss och visar upp deras nya kollektion, ska bli kul att se.
Jag sitter och dricker kaffe nu, har börjat bli sugen på det igen, har inte druckit det sen i Sep/Okt för då mådde jag så illa hela tiden. Men nu börjar jag känna igen mig själv det är ganska skönt.
Nu hoppas jag bara att min hud blir som vanligt också, det där med graviditetslyster och "glow" stämmer inte riiiktigt in på mig. Min hud har mer sett arg och upprörd ut (haha). Jag hoppas verkligen att det är något som försvinner sen och att det har med hormonerna att göra och inte att den helt plötsligt har gått och bestämt sig för att vara flammig och ojämn. Måste fråga min hudterapeut om det, ska dit om 2 veckor.
Puss på er och ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar