onsdag 19 januari 2011

DIPP

Det går inte så bra för mig just nu.
Man ska fixa massa saker och allt bara går åt fanders.
Skitpisss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det blir alltid bra till slut men ibland undrar man ju om man spöat på nån ängel nyligen eller vad det är frågan om. Och nej inte vad jag minns. Jag har varit snäll i år, den halva månaden som gått.
Hur som helst..Det löser sig.
Ni kan få hjälpa mig lite förresten, alla tips är välkomna.
Vi behöver ju sälja och flytta ifrån vår lägenhet för den kommer inte funka när vi får barn. Vi funderar på att hyra något ett år eller lite längre och inte bara stressköpa en ny lägenhet. Så vet ni om nån lägenhet som är en 2a eller 3a eller större eller ett hus, gärna hyfsat centralt som uthyres så får ni jätte jätte jättegärna tipsa mig.

Smack på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar