fredag 7 januari 2011

VAD JAG SKA GÖRA IDAG?

Det här bland annat..
Jag är världens bästa på att stöka ner och världens absolut sämta på att städa upp. Och städhitler (johans pappa ;) ) kommer hit idag. Han är världens bästa men han tycker jag och johan är stökiga. Jag fattar ingenting..hehe.
Fast jag har andra mycket viktigare saker att göra egentligen som att shoppa på stan med min syster och sånt.

Måste förresten tipsa om det här serumet. Så HIMLA bra!! Jag blir väldigt torr på vintern och då rekommenderade min hudterapeut den här. Och på två dagar ser och känner jag skillnad min hud är inte alls lika fnasig. Tummen upp!

Jag och bebis. Anette berättade igår om några bekanta till henne som skulle få barn, och när bebisen låg i magen så hade dom börjat kalla den för Bosse på skämt. Men sen när han kom ut så hade dom kallat honom Bosse förlänge så det blev en Bosse. Sjukt kul!

3 kommentarer:

  1. Du är så hiiiiimla fin!!!!! Finaste preggot i världen <3

    SvaraRadera
  2. Ni är söta <3 <3 saknar er båda två! Pusss

    SvaraRadera