tisdag 4 januari 2011

Lilla bebis vad ska du heta?



Jag börjar få lite mage nu. Känns som den kommit på några dagar bara. Det är läskigt men man känner ju nästan när magen växer. Och sparkar gör han. Nu ska vi bara komma på ett namn också.
Jag ska ta och hasa mig in till sängen nu, blev lite slö efter min ansiktsbehandling/nackmassage. Det var gudomligt skönt kan jag meddela med undantag för porrengöringen då, det var inte sååå jättetrevligt men bra är det ju. Så jag är lite röd i nyllet just nu. Det var iallafall världens gulligaste hudterapeut och jag som verkligen har bestämt mig för att ta hand/få fin hud nu bokade in en tid igen om 7 veckor. Hon sa att det var bäst och jag lyssnar när hudterapeuter talar. Så vi får väl se om det ger nåt resultat.
Godnatt!

8 kommentarer:

  1. fin mage=) kan inte ja få namnet på hudt,min hud efter USA är inte som den brukar..

    SvaraRadera
  2. Självklart :) Hon jobbar på Pure och jag tror hon hette Sara.
    Har ni kommit tillbaka nu?
    Kram

    SvaraRadera
  3. oh tack..=) yes vi kom hem vid nyår och längtar redan tillbax, de e ju så svinit kallt och Uppsala är så litet.. Mår du bra med din mage?

    SvaraRadera
  4. Ja nu blir det jafar..its growing on me liksom ;)

    SvaraRadera
  5. Ja jag mår bra, känner mig lite tjock bara haha! Jag är nog inte den mest harmoniska gravida människan. Ja shit det måste varit så himla häftigt att vara där Skulle verkligen vilja åka. Men blir ni kvar nu ett tag eller?

    SvaraRadera
  6. känner du dig tjock, nehe..=) ja vet inte om ja skulle klara av att bli jobbigt tjock och otymplig..
    Du skulle älska LA, underbart väder, underbara mskor. Bra shopping och cafeer. Nej nu vill man tillbaka just till de, men nu ska Nils plugga i 6 år så ja de blir nog ett tag.

    SvaraRadera