måndag 17 januari 2011

TVÅ GRAVIDA HÖNOR

Jag och Anna på jobbet har precis pratat om att vi känner oss allmänt osexiga i våra gravida tillstånd.

Anna får ett sms från sin pojkvän som befinner sig i Åre (tror jag).

Anna: Fan, nu är han på Afterski, han kommer säkert bli asfull, och det finns väl massa råfräscha skidbrudar där säkert.

Jag: JAAA (otroligt övertygande) alldeles säkert.

Får världens blick av Anna, sen börjar vi asgarva.

Det är så bra att jag verkligen är en peppande vän. I vanliga fall hade jag liksom sagt emot.

1 kommentar:

  1. Ha ha!!! Ja man brukar liksom få det här tröstandet i vanliga fall, inte den där ärlighet att det faktiskt kryllar av snygga smala skidtjejer där! Men det var ganska skönt att få höra lite ärlighet för en gångs skull!

    Puss!!!

    Anna

    SvaraRadera