lördag 15 januari 2011

JAG IDAG



Jag va snygg på jobbet, sen kom jag hem som en trött gammal disktrasa och hoppade i min största kofta och la mig i soffan. Och nu sitter jag(pensionären)och skålar med mig själv i päroncider och tittar på Stjärnorna på slottet. Det här är baksidan av att vara gravid, man orkar liksom inte ränna runt på stan som ungdomarna efter jobbet när man ska jobba Söndag också. Men alla andra orkar så då får man hänga med sig själv. Jag har haft en vidrig huvudvärk hela dagen så jag kommer ju däcka här snart.
Sen har jag en annan pensionärs grej för mig. Jag åker i ett par skor till jobbet och har med mig ett annat par i väskan som jag ska ha på mig under dagen och sen byter jag innan ja åker hem igen..Varför? Jo för att jag är rädd för att halka. Broddar (eller heter det dubbar?) nästa!!




4 kommentarer:

  1. FIIIN mage!! Den börjar ju bli stor nu!!
    Jättefin är du!! Hur går de för anna förresten?
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Ja eller hur, det är typ sista veckan magen har vuxit sig större.
    Anna hon är ännu större och jättefin. Det går bra för henne :)
    Hur mår du?
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Ännu och ännu, jag tror ni är precis lika fina! :)
    När är hon beräknad? Jag mår jättebra! Vi får
    Ta en fika nån dag! Kram

    SvaraRadera