torsdag 26 maj 2011

26 MAJ

Alltså kan inte alla bara fatta att det är jag som ska bo i den där lägenheten???? Mer utdragen budgivning har jag aldrig varit med om..Inte för att jag upplevt så många men ändå..Morrrrr.
Det är bra att jag får nåt annt att tänka på iallafall, tiden går snabbt då. Vincent och jag var på sista mvc besöket igår innan hans beräknade nedkomst som är på Onsdag nästa vecka. Sjukt ju! Min mage hade sjunkit ner litegrann och han var nästan helt fixerad. Efter det hängde jag hemma hos willars/svedén nästan hela dagen och åt winerbröd och läste skvallerblaskor, det avlutades med grill på kvällen.Tack vänner! Nu ska jag städa lite.

2 kommentarer:

  1. helt sjuk kicki, du ska ha en unge nästa vecka...sjukt jue. De va ju inte länge sen vi lekte i ditt fina rum i årsta.
    Du är vacker!

    SvaraRadera
  2. Tack Becca! Ja vet, det var ju inte längesen alls känns det som. Puss

    SvaraRadera