tisdag 17 maj 2011

BETTING

Har hängt hemma hos snygga los fimpos och Benne idag med Josefina den fina. Vi åt lunch och hade oss. En hund kissade ner mig och soffan, ja, allt var som det ska, med andra ord ett härligt kaos med världens bästa vänner. Jossan och Fimpen har även lagt sina bud på vilket datum lillen kommer.
Jossan tror den 28 Maj..Jag gillade den chansningen vääldigt mycket.
Fimpen tror den 4 Juni.. Den var inte lika poppis men jag skulle kunna leva med det.
Va tror ni andra? Den som gissar rätt får ge vår son ett mellannamn..eller inte, men vi kan ju låtsas.

2 kommentarer:

  1. Åh så roligt! Vincent var faktiskt ett av mina alternativ till Elliott. Himla fint.
    Ja, absolut, det har jag. Under kategorin "förlossningsberättelse" finns den :).

    Jag tror att han kommer v.40+0. Vilket datum det nu är!

    Kram

    SvaraRadera
  2. andra juni tror jag!

    SvaraRadera