onsdag 18 maj 2011

ONSDAG

Jag tryckte precis i mig för mycket mat, uhhh jag mår illa.
Har varit och toppat igenom håret hos fina Nina idag och köpt nån mirakelprodukt som läker ihop och stärker håret, jag preppar inför kommande blekning. Har bestämt mig för att vara blondie i sommar men vill inte förstöra håret helt så nu är det inpackning och shit som gäller.
Min granne sitter med sina tjejkompisar på gården och har öllunch och guud va jag längtar tills jag kan sitta i solen och dricka en kall öl eller ett glas rosé med mina flickor. Livskvalité! Nina trodde jag hade fyllt läpparna när hon såg mig idag. De har verkligen svällt upp, jag tänkte på det häromdagen när jag såg nån bild på mig och det såg ut som en läppförstoring som gått bananas. Jaja, snart kommer han och då försvinner vattnet.
Nina gissade förövrigt på att lillen kommer den 3 juni. Sen har jag i kommentarer fått bud på 2 Juni och 40+0 vilket är 1 Juni. Spännande.

2 kommentarer:

  1. ett säkert tecken är ju att magen sjunker ned väldigt mycket dagarna innan det är dags, det är väldigt påtagligt och trycker nedåt på ett märkligt sätt.

    SvaraRadera
  2. Haha jag vet, det är helt sjukt. Dock är det det coolaste jag någonsin gjort! Du har något att se fram emot :)

    SvaraRadera