måndag 16 maj 2011

UTMANING - 8 SAKER OM MIG

Har fått en utmaning från Emma (falkisens.blogspot.com) att berätta 8 saker om mig själv och sen skicka vidare den till 8 andra bloggare. So here we go.

- Jag avskyr att prata i telefon, jag är en face to face person, därför är jag ibland dålig på att hålla kontakten med folk jag inte träffar jämt. Men jag har dem i mitt hjärta&tankar.

- I flera år har det första jag gjort när jag vaknat varit att ta på mig läppstift. Jag har ett lite lätt beroende och jag vet, det är en sjukt skum grej.

- Jag har extremt grov hårväxt på benen.

- När jag var yngre var jag ibland en aning kändiskåt och fick till det med vissa bara för den sakens skull. ( Men det skulle jag aldrig erkänt då, haha).

- Jag är född i Göteborg.

- Jag har pluggat sång på heltid ett år i Stockholm.

- Jag vågade inte gå på toaletten och göra nr 2 när Johan var hemma förrän 4 månader in i vårt förhållande ungefär.

- En av mina största laster&njutningar i livet är vin.

Ja, det var det. Nu tog jag bara det första som dök upp i huvudet haha.

1 kommentar: