torsdag 19 maj 2011

ÖGONFRANS UPPDATERING

Jag gjorde ju en ögonfransförlängning i samband med min födelsedag den 9 April. Och jag måste säga att de suttit otroligt bra. Jag trodde att de skulle ramla av efter 2 veckor. Egentligen ska man fylla på dem efter 4 veckor om man vill underhålla resultatet då ens egna ögonfransar byts ut efter ca 4 veckor men det struntade jag i. Nu har mina nästan försvunnit med lite hjälp på traven, för det är inte så snyggt när de börjar glesna så då har jag ryckt bort med hjälp av en pincett. Problemet är att varje gång en frans ramlar av eller man rycker bort den så försvinner ju ens egna frans också så nu är mina riktiga fransar ganska illa tilltygade och det är lite surt. Så nu måste jag investera i nån sån där svindyr podukt. Typ neulash. Men den verkar ju iallafall fungera enligt många som använder den. Kanske den jag skulle investerat i från början, fast det var kul att testa förlängning också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar