fredag 20 maj 2011

ÅHHH

Jag flög upp som en skållad råtta när jag vaknade av nyckelrassel utifrån trapphuset och kom på att de ska in i alla lägenheter idag och kolla värmesystemet eller va det nu var. Så nu sítter jag här och väntar och vågar inte gå på toa för då kommer dom självklart dyka upp precis då och det hela kommer sluta med att jag skrämmer slag på kärringen som alltid följer med från föreningen när jag slänger upp toadörren och dom tror att de är här alldeles själva. Såna här grejer irriterar mig otroligt mycket, det upptar min tid på ett provocerande vis. Jag kanske vill gå på toa, eller ta en dusch, eller gå runt naken, men det kan jag inte för att folk ska sätta nyckeln i låset och rycka upp dörrn.
Ja, jag vaknade på fel sida. Men det här är bara början på alla grejer de ska hålla på att fixa i det här huset och jag är redan trött på det. Tänk sen när man har en bebis och folk ska in och greja och jag kanske precis fått honom att sova. Jag vill flytta nuuuuuu. Nån som vill köpa en fin fin lägenhet kanske?? 2 millar så är det jämt så ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar