torsdag 12 maj 2011

EJ TOPP 10

Nej, inte en topp 10 dag idag. Har känt mig som en liten ynklig säl i ett badkar hela dagen.
Jag undrar verkligen vem jag har ärvt mitt humör från. Berg och dalbanan. Pappa haft ett riktigt svängit humör förr om åren så det kommer väl därifrån då antar jag. Vi är ju rätt så väldigt lika jag och min far. Jag förstår att det kanske inte är så kul att läsa om mina känsloexplosioner, men alla som läser får helt enkelt skylla sig själva ;) Jag är ju som jag är. Vissa väljer att inte skriva när känslorna sprakar och jag är precis tvärtom. Jag måste skriva. Det finns inget bättre sätt att bli av med skit än att skriva ner det och skriva ur sig. Sen är det säkert en hel del hormoner också jag är ju faktiskt höggravid och jag har inte mycket tålamod kvar nu. Men, jag ska försöka att vara lite muntrare och inte bara böla och klaga hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar