måndag 2 maj 2011

HELGEN

Valborg inleddes med ett frisörbesök hos finaste Nina på hennes nya jobb på J&co tror jag det heter. Ligger nästan granne med mig, hur praktiskt är inte det liksom. Risken är att jag kommer hänga där liite för mycket. Jag har ju alltid nya hårprojekt på gång och vill helst att allt ska hända nyss, tålamod är inte min melodi. Men nu har vi påbörjat det jag vill uppnå iallafall. Första steget check. Om man inte vill förstöra håret så måste man ta lite i taget. Sen åkte jag och karln ut till Gräsö och hälsade på några kompisar och grillade. Det var väldigt lugnt och mysigt. Jag kände att jag inte palla vara i stan när jag själv inte fick ta del av festligheterna. Valborg är en av mina favoritdagar så jag hade bara vandrat runt och förmodligen varit riktigt bitter också om jag tvingats se alla rosésörplande människor.
Nu har jag precis kommit hem från sista föräldragruppsträffen och tänkte försöka packa den där väskan man ska kånka med sig till förlossningen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar