måndag 6 februari 2012

ÄNNU EN DAG..

Jag har en känsla av att jag kommer att shoppa ihjäl mig i London!! Jag har nämligen medvetet undvikit butiker i snart 2-3 månader nu. Jag har tagit stora omvägar runt dem och när jag väl tvingats in i en butik så har jag blundat och gått förbi. Förutom en gång. Det var den där mintgröna saken, den slank med av bara farten. Ni kanske inte tycker att det är något stordåd att låta bli att shoppa i några månader men för mig som kan få sådana habegär att jag nästan svimmar så är det en bragd om jag får säga det själv. Förövrigt så börjar jag se normal ut i ansiktet igen. Just ja,  jag glömde ju berätta det för er men nuförtiden när jag av nån anledning spyr mycket så får jag massor med brustna blodkärl i ansiktet. Det är skitäckligt och ser helt fruktansvärt ut. Så jag har varit alldeles röd/blå prickig runt ögonen på kinderna och i pannan. Det sura är att det tar sin tid innan det försvinner. Så vi kan ju konstatera att jag aldrig skulle kunna vara bulimiker och komma undan med det. Jag skulle aldrig kunna vara det punkt, för jag hatar att spy...usch. Nej, nu ska jag sluta tjata om spyor.
Bjuder på en av mina favoritbilder på mig själv.
Från en fotografering med söder i bakgrunden.
Nu ska jag lyssna på First Aid Kit och dö lite.. Älskar dem.

4 kommentarer: