måndag 27 februari 2012

MÅNDAGAR..

Dagen började på sämsta möjliga vis. Kaffet = Slut.
Det värsta som kan hända. Jag är beroende av mitt koffein.
Så jag fick packa ner Vincent  i vagnen och dra till Kvarnen och handla.
Och för att överleva handlingen så köpte jag en take away kaffe från Cajsas.
Min intressanta morgon.. Antecknar ni??
Jag har så mycket måsten idag som jag måste börja checka av.
Ringa försäkringskassan
Ringa bvc
Ringa och boka cellprovstid (usch)
Köpa färg till badrummet. När jag färgade håret rött på min syster så "råkade" hon gå in i badrumsväggen. Hehe..jo hon råkade. Sen i Lördags när jag var skapligt stressad och skulle göra mig iordning på en kvart!! till bröllopet ( det du Anna, haha)  så hade jag lämnat en nagellacksburk öppen som jag trodde var stängd och självklart lyfter jag den och splasch så var hela golvet och ena väggen ljusblåa. Så det behövs en liten makeover därinne.


1 kommentar:

  1. What!! En kvart? Det är bättre än mig ju...ha ha! PUSS!

    SvaraRadera