fredag 10 februari 2012

TOYS

Man märker att Vincent är less på sina leksaker. Det är nästan så han suckar varje gång jag ger honom hans leksakslåda. Samma gamla plastdjur igen..suck! Visst han sitter och plockar men jag ser ju på stackarn att han lider (hehe) Inte riktigt kanske men han måste iallafall få lite nya men jag känner mig helt lost..jag vet inte alls vad han tycker är kul i leksaksväg. Sladdar är ju kul men det får han inte ha... nycklar är kul. Vi köpte ju nån boll som blinkar och snurrar och väsnas efter att vi hade varit hemma hos Sara och Ludde. Där tyckte Vincent den va skitkul men hemma så skiter han blankt i den. Va tycker en 8 månaders är roligt? Nåt att plocka med kanske..Och allt som låter iofs.. tänk rassel och bank. Fick just migrän av att tänka på det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar