söndag 26 februari 2012

WEDDING

Idag gifte sig Jonas. Han är en del av en helt underbar familj som var och är som min extra familj. Speciellt när jag var yngre. Så man kan säga att det var min låtsasbror som gifte sig idag. Det var ett väldigt fint bröllop med mycket fint folk. Och musiken i kyrkan var sååå vacker. Bruden sjöng en sång för Jonas som var en överraskning. En aukustisk version av Without you med Usher. Då var inte mina ögon torra kan jag säga. Så himla duktig. Sen ingång och utgångsmarsch var också helt fantastiskt fint. Men fy tusan vad vi stressade dit. Vi har fortfarande inte lärt oss att planera. Men vi hann in i kyrkan innan brudparet.
Fina brudparet.
Världens underbaraste extra föräldrar. 

 














Mina extra systrar och min riktiga som har blivit så stora och vackra.
Härlig dag i kärlekens tecken.
Nu sova.. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar