onsdag 8 februari 2012

LADY IN RED

Drog en shoppingrunda idag. Men jag vet..vilken dålig karaktär! Men jag kan ju inte åka till utlandet byxlös. Det var så jag resonerade och så köpte jag ett par jeans. Jag kommer i 27 nu.. Siktar på 26. Vi behöver inte prata om att det var stretchjeans. Men jag har faktiskt varit duktig och rört på mig och gjort mina situps och köpt en såndär rockring som tränar magen så jag tror det har hjälpt lite faktiskt. Det är nedre magmusklerna som är svårast. Den där bilringen som inte riktigt känner för att dra sin kos. Förövrigt så ser sidorna av min mage totalt misshandlade ut. Jag har blåmärken uppifrån och ner. Tydligen kan det bli så i början när man använder den där ringen men det ser inte klokt ut. Sen shoppade jag lite annat nödvändigt också..men en tröja ska lämnas tillbaka för den såg inte klok ut på. Nu måste jag duscha, försöka söva min son som inte vill sova för hans rutiner blev skeva idag, och sen köra en turbostäd av lägenheten.
Sen funderar jag även på om jag ska köra den här kombinationen nedan nångång. Jag är lite restriktiv mot för mycket färg på mig själv. På andra tycker jag det är svinsnyggt. Men jag tyckte det här var lite kul..Lady in red liksom.

3 kommentarer:

  1. Buhuu! Ja vill oxå komma i 27! Men jag sa ju det, inte behöver du gå ner?! Hm, man kanske ska skaffa en rockring, är du nöjd? Ses snart! Pöss!

    SvaraRadera
  2. snyggt! Du passar ju hur bra som helst i rött ju!!:) Kram kram

    SvaraRadera