lördag 11 februari 2012

SAKNAR MIN BABY OCH MIN BEBIS..

Jag har jobbat idag. Sen kom min syster och mötte upp mig på Gränby och vi gick runt och tittade runt lite. Sen hem och laga mat, äta mat, dricka skumpa/vin,  göra chokladmousse, äta chokladmousse. Färga syster till rödtott. Redhead. Rött stoppljus. Blev bra. Hon går runt och flashar sin Britneymage och jag vill mörda henne. Hon har den snyggaste magen i världen. Den är perfekt. Apa. Tänk att vi är släkt..vad hände med mig liksom? Sen kom Mike och Simon en sväng. Nu ett glas vin till sen sängen. Min bebis och min baby är borta ikväll hos svärfar. Och fast jag var så himla sur på baby inatt och irriterad för att jag inte fick sova så saknar jag ihjäl mig nu.. Och min bebis är den finaste bebisen i världen. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar