fredag 3 februari 2012

BAD MONTH

Jag är trött på Februari redan och det är den 3e. Okej, månaden startade inte på bästa sätt.
Men det är något med Februari som gör en galen eller är det bara jag??
Jag blir nog en surkärring rent av.
Det är tur att jag har min lilla Vincent för han är min solstråle. När han skrattar så kan man inte låta bli att skratta själv. Men även om han är det så tog nog den här veckan musten ur mig..
Och det jag menar med surkärring är att jag nästan blev sur när min bättre hälft kom hem och började babbla om hur bra han haft det och vilka restauranger han varit på och blabla medans jag själv stått och torkat spyor och bajs..Jag blev missunnsam helt enkelt och en aning avundsjuk. Vilket inte är okej. Men jag skyller det på månaden och årstiden..eller nåt.
Jag vill ju sitta och sippa champagne i en solstol medans solen går ner nånstans vid medelhavet..
Men, jag har ju London att se fram emot. Då ska det sippas skumpa mina damer och herrar. Så jag ska väl bara hålla käften egentligen. Så nu gör jag det. Puss på er.


6 kommentarer:

  1. Tycker vi ska avverka nåt glas vin en kväll?:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men jättegärna :) Bra idé! När passar det damen?

      Radera
  2. Kul!:) Jag jobbar jättemycket nu, men ska kolla mitt schema och hitta några förslag på datum! Kramsålänge

    SvaraRadera
  3. Du är så fin! Den finaste mamman ever!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tack va du är fin <3 Nu blev jag glad :)

      Radera