tisdag 28 februari 2012

SAMMA VISA..

Jag och min absolut värdelösa framförhålling.. Jag får lunchgäster imorgon och just i detta nu så ser lägenheten ut som kaos och jag orkar inte ställa mig och städa kl 21 på kvällen..jag e helt slut. Vi har varit borta hos pappa hela dagen så jag har inte hunnit.. Varför kan jag inte bara vara en sån som har ordning jämt. Det sjuka är att jag älskar ordning. Jag mår som absolut bäst när allt är på sin plats men ändå så är jag helt hopplös när det kommer till att plocka undan efter mig. Vi har iofs en liten lägenhet med för mycket grejer och dåligt med förvaringsutrymme så ingenting har en bestämd plats och det stör mig. Men usch nu måste jag gå upp när Vincent vaknar och städa. åhh....skjut mig!!!
Förövrigt så är jag så himla trött hela tiden..det är inte bara för att jag har en bebis utan jag känner mig utmattad i kroppen. Vitaminbrist kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar