onsdag 1 februari 2012

SJUKIS

Det sämsta med barn. Jo det finns en sån sak, är att de blir sjuka då och då. Det är sämst för man tycker så synd om de små liven men kan inte göra så mycket åt saken. Det är sämst för att man själv får mycket mindre sömn än normalt. Jag kände mig lite krasslig igår men när jag vaknade inatt så var det borta istället hade det väl hoppat över till Vincent. Han ville inte somna om efter att han fått välling utan låg och vred och vände på sig. Så efter ett tag gick vi upp och det första han gör är att sprutlackera hela golvet + sin gåstol med en kaskadspya. Några timmar senare kom en likadan till..Så ja, något står ju inte riktigt rätt till..Tur att jag har tvättid senare idag..Det är vid vid tillfällen som det här som jag undrar hur man skulle orka att ha två barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar