söndag 5 februari 2012

SÖNDAGEN

Nu är vi någorlunda friska allihop. SKÖNT!
Söndag är inte min favoritdag. Den är lite seg liksom. Vill kolla på en riktigt bra film nu. Tips?
Jag har bara ätit skitmat sen jag blev frisk. Det enda jag varit sugen på. Och där rök det kilot man gick ner. Men imorgon är det inge mer sånt innan London, nu blir det nyttigt för hela slanten.
Känn er fria att kontrollera att jag sköter mig ;)
En helt annan grej. Jag visste inte att man kan få böter i USA för att man smsar när man kör bil. Jag blev positivt överraskad. Jag hade infört det här på stört om jag hade kunnat. Jag blir alltid galen om jag åker bil med nån som håller på med mobilen för mycket. Min karl har jag tjatat på som tusan och han har bättrat sig. Det krävs så lite för att skada sig själv eller nån annan. Det är läskigt.
Så skit i mobilerna när ni kör om inte för eran egen skull så för alla andras.  Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar