onsdag 29 februari 2012

LITE SNABBA DEL 2..

Jag har upptäckt att jag inte riktigt gillar del 2 av saker. Min förlossningsberättelse del 2 kom aldrig. London Part 2 kom aldrig heller. Haha. Ber om ursäkt för det. Men som ni alla vet så kom ju Vincent ut tillslut. Med sugklocka. Ganska traumatiskt när jag tänker efter. Det var för fasen inge kul där i slutet. London då..Jag blev varse om att Anna är sjukt snabb på att göra sig iordning. Swosch sa det så var hon nyduschad och sminkad på typ 10 minuter..Jag hade inte ens hunnit tänka ut vad jag skulle ha på mig. Men jag blev rätt snabb tillslut jag med. Anna fick upptäcka hur kinkig jag kan vara med mat, haha. Och därimellan åkte vi cykeltaxi med en galen snubbe, shoppade massor, drack vin, sov, Jag badade badkar typ 3 ggr per dag. (har inget själv och ääälskar att bada) skrattade, shakade på dansgolvet. Sightseeade lite osv osv etc etc... Sjukt bra resa.

2 kommentarer:

  1. Ha ha! Vilken rolig sammanfattning! Jag skrattar så för mig själv när ja tänker på resan,det va så mycke roligt! Cykelgubben och ja vi vet vad som hände sen, ha ha! men jag då...hur lite kan man bry sig om sitt utseende när man som tjej blir klar på en kvart liksom, ha ha! Nä, FY FAN så kul det! Måste bara göras om! Fast kanske till Barca nästa gång ; )

    SvaraRadera
  2. Barca Barca!! Gud va kul :)

    SvaraRadera