torsdag 9 september 2010

DON`T LET THOSE BASTARDS REEL YOU IN

Jag vill träna, länge sen jag kände på det viset men det går inte pga min himla förkylning och den roffar verkligen åt sig all energi jag har i kroppen.
Jag ska jobba idag sen är jag ledig fredag-söndag vilker känns välbehövligt.
Just nu längtar jag efter en ny lägenhet, bor i ett litet kaos för tillfället med diverse renoveringar som pågår och kartonger lite här och var, det ser stökigt ut. Inte direkt så att man vill bjuda över folk. Och jag vill ju kunna bjuda flickorna på middag och ha förfester..men snart... Och jag tror på riktigt att det påverkar en hur det ser ut hemma, det speglar hur man mår. För är det rörigt hemma då blir man själv en röra, det känns inte som att man har koll på något. Jag trivs i ordning även om jag är slarvig.

Jag vill ha tillbaka mitt hår! Varför ska jag mixtra med det jämt så att det går av..nu ser det ju ut som en misslyckad pottfrisyr på toppen. Vill ha det som på bilderna. Jag ska aldrig mer göra själv..LOOOVAR!
Jag har förövrigt en ny kärlek..Olle Nyman - Don´t let those bastards reel you in - 
En av många fantastiska låtar. Min nya vän när jag tar ett glas rött i min ensamhet, for sure.

2 kommentarer:

  1. Olle är stört jävla bra!!!! Måste ses snart stiiina! Puss

    SvaraRadera
  2. Ja eller hur!!Men gumman kan du inte haka med ut på lördag då??JAA!!annars ska jag o fimpen ses o fika imorgon, och du med om du är ledig?Kramar

    SvaraRadera