tisdag 28 september 2010

TISDAG

Tjeeena! Hur mår ni idag då?
Jag sörplar kaffe och ska snart till jobbet.
Igår tog jag det väldigt lugnt. Solade, färgade utväxten, gick ner en sväng på stan hälsade på Sandra&Annso på Silver&Sånt, köpte ett skitsnyggt armband som jag beställt från Snö!
Spring dit och kika, dom har fått in mycket nya skitsnygga grejer!
Sen köpte jag en present till min far och gick en promenad hem till honom. Hela dagen avslutades med en fet storhandling på City Gross.
Intresseklubben antecknar :)
I övrigt väntar jag och alla andra med spänning på när lilla Romeo tänker ta och lämna sin fina mammas mage...Kom igen nu!!


                  Har glömt visa er den här!Min nya älskling från Thomas Sabo. Ursäkta min torra hand!
                                                                          Ha en bra dag!

1 kommentar: