måndag 27 september 2010

Godmorgon!

Guuud, är fortfarande sliten! Tur att jag är ledig idag. Pratade med finaste Sanna imorse och hon var fortfarande lite sliten hon med. Vi var dom som höll ut längst haha.
Jag tänkte gå och sola idag och ta en lång promenad och andas in höstluften.
Sen undrar jag en sak, eftersom jag har så många tjejer som läser här som är duktiga på hudvård och sånt där så behöver jag er expertis.. Jag har sedan igår fått små små röda prickar i ansiktet mest runt ögonen. Inte finnar utan det ser mer ut som att nånting har brustit under huden (Obs ser dock ej ut som ett brustet blodkärl). Utan mer som små verkligen mikroskopiska blåmärken. Nån som vet vad det kan vara?
Puss

2 kommentarer:

  1. Hej :-) DU kanske är allergisk mot något smink du använder, eller något nytt du precis börjat använda? Om du kanske sovit med smink som irriterat under natten, eller tvättat ansiktet med andra produkter du inte brukar? Något måste det finns av det här i bilden tror jag... Hoppas på fler spekulationer! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Ida! Jag tror du har rätt, det ser bättre ut idag. Jag hoppas det försvinner iaf..Kram på dig

    SvaraRadera