fredag 3 september 2010

OH MY GOD!

What a day! Skulle öppna butiken imorse, kommer till stationen och fattar ganska snabbt att all tågtrafik står totalt absolut helt himla dö still för att någon hoppat framför ett tåg.
Så efter skitdålig information, väntan i kö i en halvtimme utomhus(!!.) på bussar som aldrig kommer så hamnar jag tillslut på Knivstas perrong i spöregn där jag får vänta ytterligare en halvtimme..så ca 2,5 halv timme försenad kommer jag fram till jobbet. Som tur var så kunde Anna åka och öppna istället.
Körkort nästa!!
Nu har jag landat i soffan med ett glas vin och försöker få han brevid mig att gå och kirra foood..han vill inte, för det är foootboooll på tv..Dööööö!
Jag orkar inte gå så vi bantar ofrivilligt ikväll, det kan jag iofs behöva. Skål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar