torsdag 30 september 2010

PERSONLIG TRÄNARE

Jag behöver en...har vi nån frivillig??
Vet nån förresten var det finns snygga höstskor..eller bara skor överlag? Jag hittar nada. Ingenting tilltalar mig, antingen gör alla asfula skor eller så är det mig det är fel på.
Jag ska nog börja designa skor själv istället. Fast egentligen beror det ju på att jag vet vilka skor jag vill ha men har inte riktigt råd med dom just nu, Acne Pistols komsi komsi! Fast sen lessnar jag lite på dom med för nästan alla har kopiorna av dom och vips så blir det lite boring. Ja, jag är lite svårflörtad.
Mötte upp Micke en sväng igår efter jobbet och när vi satt och snacka så började en av mina favorit låtar spelas, fast jag hade glömt den. Jag älskar när man blir påmind om en låt som man verkligen älskar - U2 - Electrical Storm. Fantastisk!

2 kommentarer:

  1. Jag vill hitta mig ett par bruna stövlar!! :)

    SvaraRadera
  2. Jag hitta faktiskt ett par skor till slut, Lycka till med stövel letandet Kram

    SvaraRadera